LeuksteBabykamers.nl Home Nieuwsbrief LeuksteBabykamers Chateau Joli
Gratis en snel verzenden Winkeltasje

€ 0,00

De baby afdeling van LeuksteKinderkamers.nl Naar kassa
Lakentjes Dekbedovertrek Ledikant Dekentjes Babykamer Lampen Babykamer Decoraties Babyspullen voor onderweg Baby artikelen bad en kleding Baby uitzet merken Kraamkado Babykamers inrichten Babykamer ideeen
iDeal iDeal

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht met de meest gestelde vragen over verzending. Mocht je een andere vraag hebben dan kun je contact met ons opnemen via
* een mail naar info@leukstebabykamers.nl of
* telefonisch met de klantenservice van Chateau Joli. Telnr: 033-4946166. Op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Voor alle bestellingen met een bezorgadres binnen Nederland geldt dat je bestelling gratis wordt verzonden. Ook rekenen wij geen administratiekosten.

Wat zijn de verzendkosten voor België en Europa?

Voor België rekenen we € 5.70 bezorgkosten ongeacht het formaat of gewicht van het pakket. Voor de overige EU landen zijn de verzendkosten € 10.

Op de informatie pagina van het product staat direct leverbaar wat betekent dit?

Dit betekent dat er minimaal 1 exemplaar van het product bij ons op voorraad ligt. Indien je meerdere exemplaren van een artikel wilt ontvangen dan kun je dit in het winkelwagentje aangeven. Mocht je meer willen bestellen dan er op dat moment op voorraad ligt dan zal er een berichtje verschijnen in het winkelwagentje en kun je zien welk aantal er op voorraad ligt.

Hoe snel wordt mijn pakket bij PostNL aangeboden?

Voor bestelling van producten die direct leverbaar zijn en die via iDEAL zijn betaald geldt dat we ernaar streven je bestelling binnen 1 werkdag bij PostNL aan te bieden. Werkdagen zijn maandag t/m vrijdag.

Indien je kiest voor betalen via overboeking dan wordt je pakket voor je klaargezet en verzonden zodra het totaalbedrag is ontvangen op de bankrekening van LeuksteKinderkamers.

Kan mijn pakket ook op zaterdag worden verzonden?

Op dit moment is het wel mogelijk om op zaterdag een pakket bij PostNL aan te bieden, maar deze wordt dan pas op maandag door PostNL verwerkt en op dinsdag bezorgd. Om die reden bieden wij de pakketten niet op zaterdag maar op maandag aan.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden met PostNL ontvang je een verzendbevestiging via e-mail met daarin een pakketnummer. Met deze code kun je via www.tracktrace.nl de status van het pakket volgen. Indien het gaat om een brievenbus pakketje is deze helaas niet traceerbaar.

Kan ik mijn pakket naar een ander adres laten bezorgen?

Ja dat kan. Bij stap 2 in het bestelproces is het mogelijk om een bezorgadres anders dan je eigen adres op te geven.

Kan mijn bestelling als cadeau worden verpakt?

Ja dat is mogelijk. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Deze mogelijkheid wordt bij stap 2 in het bestelproces aangeboden.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling nog besluiten om producten te retourneren. Je dient dit uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons te laten weten via een e-mail naar info@leukstebabykamers.nl of info@chateaujoli.nl. Nadat je ons hebt geïnformeerd over de producten die retour gestuurd zullen worden dien je de producten uiterlijk binnen 14 dagen ook daadwerkelijk te retourneren. Producten die geretourneerd worden moeten wel ongebruikt en in goede staat zijn en bij voorkeur in de originele niet beschadigde verpakking worden teruggestuurd.
Retouradres:
Chateau Joli
Clarapolder 11
3825 LD Amersfoort

Indien je graag gebruik wilt maken van een retourformulier dan kun je deze hier downloaden.

De portkosten voor het terugsturen komen voor rekening van de klant. LeuksteBabykamers.nl zal na het in goede orde ontvangen van de retourzending een bevestigings e-mail sturen en binnen 14 werkdagen het aankoopbedrag retour storten.

Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling via e-mail gekregen?

Er zijn 3 redenen waardoor het voor kan komen dat je de automatische bevestiging niet hebt ontvangen:
- Er heeft een typefout in je e-mail adres gezeten bij het invullen van je persoonlijke gegevens;
- De bevestiging is wel automatisch naar het juiste e-mail adres verzonden maar in je spam box terecht gekomen;
- Bij het afronden van de iDEAL betaling ben je niet teruggegaan naar de winkel waardoor de bevestiging niet automatisch kon worden verstuurd. Zodra we zien dat dit gebeurd is ontvang je alsnog een handmatige bevestiging.

In alle gevallen kun je altijd een mailtje naar info@leukstebabykamers.nl sturen en zullen we de bevestiging nogmaals/alsnog naar je mailen.